Organisatiestructuur

De kracht van onze organisatie ligt in de platte organisatiestructuur, de korte lijnen, het ‘single point of contact’, landelijke dekking maar toch lokaal. Inspelen op de wensen en behoeften van de klant en het creëren van een symbiose met de omgeving van de klant maakt dat de waarden van stakeholders centraal staat.

Korte lijnen

Net als de divisies is de organisatiestructuur van VGN Group helder en plat, elke professional kent zijn of haar verantwoordelijkheid en taak daarin. De staf-/lijn organisatie kent voor wat betreft de lijn slechts 3 lagen nl:

  • Directie & stafdiensten
  • Operationeel management
  • Uitvoering

Deze platte organisatievorm staat borg voor korte communicatielijnen. Zaken die aandacht vragen worden direct opgemerkt, behandeld en afgewerkt.

Onze professionals ontzorgen onze klanten dagelijks op het gebied van veiligheid, beveiliging en hospitality. De eerste contacten worden door het operationeel management van de organisatie gelegd. Hierbij geldt dat ook toekomstig, dezelfde functionaris direct aanspreekbaar blijft.

Gemaakte afspraken, toezeggingen en dergelijke worden dus niet aan andere functionarissen overgedragen. Een (pro-) actieve opstelling in het kader van “relatiemanagement” zorgt voor regelmatig periodiek contact met de klant.

Wie kiest voor VGN Group kan rekenen op een integere, klantgerichte partner met gedegen expertise

Informatie

Wilt u meer weten over onze organisatie of wat VGN Group voor u kan betekenen? Stel uw vraag via ons contactformulier.